פרחים בחנות או באינטרנט?

אם אתם מעוניינים לקנות זר פרחים תצטרכו להגיע להכרעה האם אתם מעוניינים לקנות זר זה בחנות פרחים בחולון או שמא אתם מעוניינים לקנות אותו באינטרנט. כיום, רוב האנשים מחליטים להזמין זרי פרחים באמצעות האינטרנט.

 

אינטרנט לעומת חנות

ההכרעה של הלקוח בדרך כלל מתקבלת לאחר סריקה מהירה של היתרונות והחסרונות של חנות פרחים לעומת אתר אינטרנט. נכון להיום הגעה אל חנות פרחים תמיד חייבת להיות בשעות הפעילות אותן היא מכתיב , מחייבת המתנה בתור, המתנה עד אשר המוכר ישזור עבור הלקוח זר טרי של פרחים (בהנחה והלקוח אינו מעוניין בזר פרחים מוכן שעמד באגרטל כל היום). לאחר מכן הלקוח ישלם על הזר ויברר האם הוא צריך להביא אותו אל היעד או שמא לחנות יש שליח שיכול לבצע זאת עבורו.

 

באינטרנט לעומת זאת הלקוח הוא במרכז והוא זה שמחליט באיזה יום ובאיזו שעה נוח לו להזמין זר פרחים ומהו המועד המועדף עליו לביצוע שליחות. לא צריך לבזבז דלק ולא צריך לבזבז זמן על מנת לקנות זר פרחים. כל שצריך הוא חיבור לאינטרנט ואמצעי תשלום. הלקוח יכנס אל אותו אתר פרחים בו הוא מעוניין, יבצע סינון חכם המותאם לצרכיו, יבחר בזר הפרחים ובברכה בהם הוא מעוניין, ישלם, יבחר תאריך למשלוח הפרחים והכל יגיע אל היעד אותו הוא הגדיר מראש. חשוב לוודא שאתר בוחרים לקנות את הפרחים מאתר אינטרנט שמציע היצע גדול של פרחים טריים במחירים אטרקטיביים ומאתר שידוע כאתר אמין שמפרסם את תקנון האתר ומדיניות המשלוחים שלו.

 

בוחרים בזר המתאים לכם

טרם בחירת הזר יש להגדיר את התקציב שלכם והעדפות אישיות שלכם. בכניסה לאתר  תצטרכו להחליט האם אתם מעוניינים לקנות זר פרחים, עציצים ופרחים מיוחדים, חבילות משולבות שמכילות מתנות מפנקות או שמא אתם מעוניינים להפתיע בקניית זר מתוקים לאדם היקר לכם. לאחר מכן תוכלו להיעזר בכלי הסינון החכם בו תוכלו לחפש את הזר המתאים לכם בהתאם לתקציב הקיים ברשותכם, הסגנון, הצבע או אופי האירוע. לאחר בחירת סוג הזר, יש לבחור האם אתם מעוניינים בזר רגיל, בינוני, גדול או ענק (המחיר ישתנה בהתאם), תכתבו ברכה ותחליטו האם אתם מעוניינים לצרף מתנה מפנקת, כמו למשל שוקולד, בקבוק יין איכותי ו/או בלון מיוחד. לאחר כל אלו כל שיוותר לכם הוא לרשום את הכתובת למשלוח הפרחים, צורת המשלוח, זמן המשלוח, פרטי המזמין ופרטי אמצעי התשלום.

 

כעת, כל שנותר לכם הוא להחליט האם אתם מעוניינים לבזבז דלק וזמן יקר על מנת לקנות זר מחנות פרחים בחולון (או כל עיר אחרת) או שמא אתם מעוניינים לבחור, לשלם ולדאוג למשלוח תוך מספר דקות. בהצלחה!