מה סובלימציה יכולה ליצור לנו לבית או לעסק

בעלי עסק ומחפשים אפשרויות לבנות ולבסס מיתוג? סובלימציה היא התשובה בשבילכם. כאן תוכלו להבין קצת אודות טכניקת ההדפסה המיוחדת והאיכותית הזו שמשרתת נאמנה עסקים רבים ותורמת רבות לתחום המיתוג והשיווק.

אז מהי סובלימציה?, סובלימציה זו שיטת הדפסה על גבי מוצרים מחומרי גלם שונים.  בהדפסה של סובלימציה מועברת גרפיקה בצבעים  בטכניקה של הדפסה דיגיטלית, על מוצרים אשר מצופים בציפוי מיוחד של פולימר המתאים להדפסה זו ספציפית. הדפסות הסובלימציה הן באיכות גבוהה מאוד, איכות פוטו. מדובר בהדפסה צבעונית איכותית ועמידה מאוד בפני בלאי, חום, קור ורטיבות ועל כן מתאימה כמעט לכל מוצר שתרצו למתג.

מה מדפיסים בסובלימציה?, ניתן להדפיס כל גרפיקה, ציור, איור, תמונה או טקסט. תחילה בוחרים בגרפיקה להדפסה. ניתן לבחור בכל גרפיקה או כיתוב קיימים, או לחלופין, לעצב וליצור גרפיקה מותאמת אישית בדיוק כפי שאתם רוצים. כמובן שחשוב להתחשב בגדול המוצר ובצורתו וכן בטקסטורה שלו, כאשר בוחרים או מכינים גרפיקה, על מנת שהתוצר יצא כפי שאתם מדמיינים.

תוכלו להשיג שירותי סובלימציה כאן

איך מדפיסים בסובלימציה

את הגרפיקה עליהם מדפיסים במדפסת ייעודית לסובלימציה , משתמשים במדפסת בדיו סובלימציה מתאים ובנייר הדפסה המיועד לסובלימציה.

אחרי שהדפסנו את הגרפיקה, ההדפס ממוקם על גבי הפריט היכן שצריך, והפריט עובר אל מכבש הפועל על חום. במכבש, המולקולות של הצבע עוברות הודות לחום אל תוך הציפוי המצפה את המוצר, ונקשרות למולקולות שבו. זו בעצם הדפסת הסובלימציה.

לאחר שהתהליך מסתיים, הגרפיקה מודפסת על הפריט ונראה כאילו הפריט נוצר כך במקור משום שאי אפשר להרגיש את ההדפס על גבו. אפשר לעשות הדפסות סובלימציה על גבי חומרי גלם רבים וביניהם עץ, זכוכית, סיליקון, פרספקס בדים ומתכות.

תוכלו להשיג שירותי סובלימציה כאן

הדפסות סובלימציה על גבי עץ

כשמבצעים הדפסת סובלימציה על מוצרים מעץ מתקבלים תוצרים מושלמים. כמובן שפריטי העץ מצופים בפולימר סובלימציה אבל משום שהעץ הוא חומר גלם גמיש אך חזק, נוח מאוד לעבודה, בעל צבעים וטקסטורות יפהפיות, מבינים במהרה כי עץ הוא חומר גלם אולטימטיבי להדפסות סובלימציה.

הסובלימציה לא פוגעת בשום דרך בעץ, אין נזק לטקסטורה הטבעית של החומר ובמאפייניו.

משום שעץ משמש כחומר גלם נפוץ לפריטים ולמוצרים רבים, העץ הפך לחומר מומלץ כביכול עבור טכניקת הדפסת הסובלימציה, אך למעשה כל חומר מתאים אחר כגון זכוכית, מתכת, חרס או פרספקס, נחשבים גם הם כחומרי גלם מיטביים.

תוכלו להשיג שירותי סובלימציה כאן