עולם השידוך המקוון

שנות ה – 2000 היו נקודת המפנה עבור האינטרנט אשר החל חולש על כל תחומי החיים וההתנהלות בו, מעולם לא הייתה קלה או זמינה יותר. ישראל, שלא כמו ארצות הברית, אומנם עדיין לא מבצעת את כל הפעולות באינטרנט, אך אין אזרחי ישראל רחוקים מכך. למען ההשוואה נדגים כי בארצות הברית, מרבית רכישות הבגדים והנעליים מתבצעות באינטרנט ולאו דווקא בחנויות, בעוד שבישראל עדיין קיים החשש כי האינטרנט עדיין פרוץ מדיי ורוב האוכלוסייה הבוגרת מעדיפה להתנהל כהרגלם. אחד מהטרנדים הבולטים ביותר בעולם האינטרנט הינו תחום שידוכים באמצעות אתר הכרויות חינם. עולם ההכרויות מעולם לא פרח יותר ואתרי הכרויות שונים צצים כמו פטריות אחרי הגשם. יחד עם זאת, מומלץ מאוד להתחבר לאתר הכרויות אחד או שניים לכל היותר, ולהתמקד בהם בכדי שלא להתפזר ולא להגדיל את תחושת החיפוש הכל כך גדולה.

איך מזהים אתר הכרויות איכותי

התשובה לשאלה זו הינה מורכבת מעט ואין נוסחת קסם, שכן הכל תלוי הרגשה ולעיתים מה שנוח ואיכותי עבור גולש אחד, הוא ההיפך הגמור בעבור גולשת אחרת. יחד עם זאת, ישנם כמה מאפיינים התורמים לאיכות האתר ומשפרים את חווית הגלישה.

פרופיל מפורט – כאשר גמרה ההחלטה ונרשמים לאתר הכרויות, חייבים למלא מה שנקרא: כרטיס פרופיל". הפרופיל מורכב משאלות שונות ומעניקות תיאור קצר אך מפורט של בעל הכרטיס. על בסיס המידע הזה, חברים אחרים באתר יחליטו באם לפנות אישית אל בעל הפרופיל ולבדוק האם יש קליק. כאשר הפרופיל אינו מפורט דייהו ואינו מעניק תמונה טובה על בעל הפרופיל, הרי שמציאת האחד הופכת בעייתית יותר.

כמות חברים – ככל שיש יותר חברים באתר וההיצע גדול, כך האפשרויות למציאת החצי השני גדלות. סממן כמות החברים מעיד גם על פופולאריות האתר ולכן אוטומטית הכמות הופכת להיות קריטריון לאיכות האתר.

ידידותי למשתמש – כאשר נרשמים וגולשים באתר על מנת למצוא אהבה, חשוב מאוד כי האתר יהיה ידידותי למשתמש ויהיה קל וזורם לגלוש בו. אין צורך להקשות על הגולש ולכן אתר איכותי ישקיע במערכת ידידותית למשתמש.

אתר שידוכים הוא לאו דווקא אתר הכרויות חינם אך בהחלט ניתן למצוא אתרים חינמיים רבים. לעיתים השקעה כספית סמלית עתידה להניב פירות רבים ולכן מומלץ דווקא לבחון מקרוב ולא לפסול את אתרי ההכרויות שאינם בחינם. תשלום חברות מעיד על רצינות למצוא אהבה ולא הרשמה בשביל הספורט כי זה בחינם.

Speak Your Mind

*