קידום אתרים ובנייתם

 

למה בעצם עסק קטן צריך אתר אינטרנט? הרי לעתים תכופות העסקים הקטנים הם מקומיים לחלוטין, ומערכת היחסים שלהם עם לקוחותיהם היא אישית ומשפחתית. עסקים קטנים ותיקים וחדשים כאחד נוטים להרגיש שמדובר במותרות ולא בהכרח. כיום אפשר כבר לטעון בביטחון שאמונה זו מוטעית לחלוטין והיא חוסמת את דרכם של עסקים רבים מלהגיע להתקדמות של ממש בתחומם ולהרוויח נתחי שוק חדשים ואיכותיים.

אתר אינטרנט וקידומו – חובה בעולם המודרני

צרכנים כיום עושים שימוש במכשיר הטלפון החכם שבידם כדי למצוא את העסקים שדרושים להם. בהעדר אתר, אין לעסק שלכם סיכוי לעלות בחיפושים, וכך אתם בעצם נעלמים מהרדאר של הרבה לקוחות פוטנציאליים. חיפושים רבים הם מבוססי מיקום, וכך עסק מקומי שאין בבעלותו אתר הופך בהדרגה לפחות רלוונטי מכיוון שאנשים לא יחפשו את העסק באף דרך אחרת. למרבה המזל, ניתן להקים כיום אתרים במחירים נגישים לחלוטין, ותוך זמן קצר להפתיע יש ברשות העסק נכס חדש לחלוטין – אתר תדמיתי שיכול לכלול בקלות גם חנות וירטואלית. שלבי הקמת האתר הם פשוטים וקלים להבנה: בתחילה ישב הלקוח עם חברת הפיתוח כדי לאפיין את הדרישות והציפיות מן האתר שעומד לקום. לאחר מכן תתרחש עבודת הפיתוח והעיצוב של האתר. העסק צריך לשאוף לאתר מכובד, ממותג, מעוצב ומותאם למובייל. נושא חשוב נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא חווית המשתמש של המבקר באתר.

האתר הוא אכן נכס, וממש כמו כל נכס בעולם הממשי הוא זקוק לטיפוח ותחזוקה. כדי לטפח את האתר שלכם תצטרכו להכיר שני תחומים מרכזיים: קידום אתרים יסייע לאתר לעלות גבוה יותר בתוצאות החיפוש. פרסום באינטרנט הוא דרך נוספת להגיע למודעות הציבור ולקדם את האתר שלכם. למה הכוונה? חשוב לדעת שהאתר שלכם אמנם קיים, אבל כאשר מחפשים אותו הסבירות שהוא יעלה בחיפושים רלוונטיים שונים אינה גבוהה. כלומר: מנוע החיפוש אולי יראה את האתר שלך, אבל במקום נמוך מאד, כלומר באחד העמודים האחוריים שעולים בחיפוש. כדי ליהנות מהנכס שלכם עליכם לשאוף לכך שהוא יופיע באחד המקומות הראשונים בחיפושים רלוונטיים.

כאן נכנס לתמונה קידום אתרים אורגני, אשר תומך באתר באמצעות מלל רלוונטי, קישורים נכנסים מאתרים איכותיים ועוד. בנוסף ניתן לפרסם את האתר באמצעים שונים כך שיעלה בראש תוצאות החיפוש ויוצג באתרים פופולאריים ומוכרים יותר. פרסום באינטרנט וכל צורה אחרת של קידום האתר הם תחומים שדורשים מומחיות וידע. חפשו חברה איכותית, מובילה ומנוסה שרגילה להתמודד עם עסקים קטנים.