עיצוב מחדש של חדר השינה

החלטתם שהגיע הזמן לשדרוג חדר השינה, אבל אתם לא כל כך יודעים איך להתחיל? חלק בלתי נפרד מתכנון העיצוב בחדר השינה הוא כמובן המחשבה על שינוי ורענון של הריצפה וגם של הצבעים על קירות החדר. כיום, ניתן לחולל שינוי גדול בניראות של חדר השינה באמצעות טפטים לחדר שינה, וזאת מבלי להידרש לשינויי צבע מרחיקי לכת על הקירות. גם חשיבה על פרקט לחדר, כפי שממליצות חברות שונות שמייצרות פרקטים בירושלים או ביתר חלקי הארץ יכול לעשות שינוי מבלי שנצטרך לעבוד כל כך קשה.

הכל מתחיל ברעיון

קיבלתם החלטה לגבי חידוש חדר השינה ועכשיו, עוד לפני שאתם מתלבטים לגבי טפטים לחדר שינה או איפה אפשר לרכוש פרקטים בירושלים, חשוב לקחת רגע ולעצור. לפני שמתחילים לשפץ, כדאי לחשוב על הקונספט הכללי של החדר והאם יש בו משהו שנרצה לשנות. חישבו ובידקו האם אתם מעוניינים בעיצוב אשר עולה בקנה אחד עם יתר חלקיו של הבית? או שאתם מעוניינים במשהו קצת שונה עבור חדר השינה. במידה והחלטתם על עיצוב שונה מיתר חלקי הבית, כדאי לקחת בחשבון האם השוני הוא צורם בעין או כזה שמשתלב הרמונית עם יתר החדרים. כעת, חישבו מה הסגנון שישלוט בחדר לאחר העיצוב. במידה ואתם רוצים עיצוב סולידי ונקי, כדאי לבחור טפטים לחדר שינה שיהיו רגועים ועם צבעוניות שקטה, בלי הרבה הדפסים. כמו כן, ניתן להחליט על התקנה של טפטים רק על קיר אחד במקום על כל החדר, בהתאם לצבעים השולטים בחדר וכמובן בטפט בו אתם מעוניינים.

לא להתפשר על איכות

כאשר משפצים ומחדשים את חדר השינה אם באמצעות טפטים לחדר שינה או התקנה של פרקטים בירושלים, תל אביב או כל מקום אחר בארץ – מומלץ שלא להתפשר על האיכות. חשוב מאוד למצוא את האיזון הנכון בין הקפדה על חומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן לבין הצורך לעבוד בתקציב אותו הגדרתם. מסיבה זו יש הכרח לעבוד עם תקציב מוגדר ולהשאיר מקום גם להפתעות שיכולות לצוץ לאורך התהליך. הטפטים לחדר השינה צריכים להחזיק מעמד וממש לא כדאי שהם יתקלפו, זה תלוי לא מעט באיכותו של הטפט אך גם באופן בו התקנתם אותו. בדומה לפרקטים, גם התקנה של פרקט צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע בתחום כדי להימנע מטעויות שונות ובזבוז כסף וזמן.

טיפול נכון

לאחר שהותקן הפרקט או אותם טפטים לחדר שינה, מומלץ לבקש הנחיות לטיפול שגרתי בפרקט ובטפטים. בידקו עם איש המקצוע שהתקין לכם את הטפטים ואת הפרקטים מה צריכה להיות שגרת הטיפול, וזאת בכדי להמנע מפגיעה בהם בשל שימוש לא נכון. חלק מהותי משמירה על תוצאות העיצוב או השיפוץ החדש טמון באופן בו אתם מנקים את הטפטים או שוטפים את הפרקט שהותקן. אל תזלזלו בכך והימנעו מחומרים אשר עלולים להזיק לטפט או לפרקט שהותקן בחדר השינה.