ניהול תיקים מקצועי בבית השקעות

ניהול תיקי השקעות הינו עניין לאנשי מקצוע. בית השקעות מציע יתרון יחסי מובהק – כי ניהול השקעתו ייעשה באופן מקצועי ביותר, תוך בחינה מתמדת של כדאיות ההשקעה בכל זמן נתון. תיק השקעות הינו נזיל ומשתנה ולכן חשוב שהוא ינוהל באופן מקצועי ומושכל.

ניהול תיקי השקעות הינו עניין לאנשי מקצוע. בית השקעות מציע יתרון יחסי מובהק – ניהול תיקים של קרנות נאמנות. ניהול השקעות בבית השקעות מבטיח למשקיע כי ניהול השקעתו ייעשה באופן מקצועי ביותר, תוך בחינה מתמדת של כדאיות ההשקעה בכל זמן נתון. 
תיק השקעות הינו נזיל ומשתנה ולכן חשוב שהוא ינוהל באופן מקצועי ומושכל. ניהול תיקים במקום שבו בעלי החברה גם משמשים כמנהלים בפועל של תיק ההשקעות של לקוחותיהם יכולים הלקוחות להיות סמוכים ובטוחים כי הניהול ייעשה ללא דופי.
ניהול תיקים – ההבדל שבין קרן הצבי לבין קרן הצבירה
לא פעם בחירה נכונה בבית השקעות מתאים עשויה להיות ההבדל שבין שימת כספכם על קרן הצבי לבין הפקדתה בקרן צבירה. חשוב לציין, כי בית ההשקעות משמש כיועץ וכמבצע אבל תוך כדי שיתוף פעולה הדוק ומלא עם הלקוח ובשקיפות מלאה. את החשבון בבנק פותח הלקוח והוא המייפה את כוח נציגיה של קרן ההשקעה לניהול חשבונו והשקעותיו.
בית השקעות מהווה את העורף ואת ביטחונכם כי כספכם ינוהל באופן הטוב ביותר כדי שישיא עבורכם את התשואה הנדיבה ביותר. על מנת שלא להותיר ספק, כאשר אתם חותמים הסכם עם בית ההשקעות, מעוגנים בהסכם כל תנאי ההתקשרות, סייגיהם, מדיניות ההשקעות וכל מה שאמור להיכלל בו בכפוף לחוק הייעוץ ודרישותיו.
חשוב לציין כי בית השקעות הוא המופקד על ניהול תיק השקעותיכם אבל מאחר שהוא מתנהל באמצעות חשבון הבנק שלכם, אתם תקבלו דיווחים שוטפים ועדכניים על מצב החשבון מהבנק אבל במקביל תקבלו גם דיווח חודשי מסודר ומפורט מבית ההשקעות, לרבות פירוט מצב ניירות הערך והתשואות הנצברות.
ניהול השקעות בבית השקעות
בית השקעות המבצע עבורכם ניהול השקעות נותן לכם מעטפת חיצונית של ייעוץ ובה בעת מבצע עבורכם ולמענכם את ההשקעות המשתלמות ביותר. אחד המאפיינים המובהקים של בית ההשקעות הוא בקשר הרציף והישיר של מנהליו עם הלקוחות הפרטיים, קטנים ככל שיהיו. העדר תיווך של מנהל קשרי לקוחות או איש מכירות מאפשר לכם לקיים קשר עם ה"קודקוד", עם העומד בראש הפירמידה.
כבר בפגישת הייעוץ הראשונה אתם עשויים להיווכח כי בית השקעות מייחד לכם את כל הזמן הנדרש ואת כל תשומת הלב שאתם זכאים וראויים להם על מנת לבנות תיק השקעות אטרקטיבי ומשתלם עבורכם. התהליך גמיש ומאפשר קבלת החלטות מהירה, אם כי ודאי שקולה.
בית השקעות קטן – השקעה גדולה
ניהול השקעות מאפשר לכם להפיק מכספכם הפנוי את המיטב ואת המרב.הואיל ורבים מאתנו אינם אנשי כספים מקצועיים, חשוב להפקיד את מלאכת הניהול בידי מי שאמונים על כך ויודעים לעשות זאת טוב מאתנו. ניהול השקעות בבית השקעות קטן מבחינת הגודל הפיזי ואנשי המקצוע בו עשוי להשתלם לכם ביותר בשל הנגישות והזמינות אל המנהלים שהם גם היועצים המבצעים.

Speak Your Mind

*