מדריך לצרכנות נבונה – מתי משתלם לקנות רכב משפחתי?

רכב משפחתי הוא הבחירה הראשונה אצל רוב רוכשי הרכבים בארץ ובעולם. הסיבות הן מגוונות מאוד, והמהלך לרוב מזכה את הרוכש בעליה ברורה באיכות החיים, וברכב בטוח, נוח ואמין במיוחד. שלא כמו הרכבים הקטנים יותר, רכבים משפחתיים מגיעים במגוון גדלים ומאפשרים לכם ליהנות ממרחב יותר גדול ברכב שלכם, בלי לגלוש מגבולות הסביר. עם רכב משפחתי אפשר כבר להעביר חפצים גדולים, לנסוע מספר אנשים בנוחות גבוהה, ועדיין לחנות כאילו אתם עם רכב קטן.

רכב משפחתי משתלם כמעט תמיד, לא רק כשאתם בדרך לבניית משפחה. רכבים אלו נפוצים יותר, מה שאומר שתחזוקתם פשוטה יותר. אם תגיעו למוסך עם רכב נפוץ, רוב הסיכויים שחלקי החילוף יהיה זמינים יותר ובמחירים נוחים. הטיפולים ברכבים משפחתיים לרוב פשוטים למדי, שכן רכבים אלו נועדו במקור לתת מענה למשפחה שלמה על חפציה. אם אתם זוג או רווקים, רכב משפחתי ייקח אתכם בלי מאמץ לכל מקום, כך שבמחיר דומה לרכב קטן יותר קיבלתם רכב בטוח, חזק שנשמר לאורך זמן כי אתם לא מעמסה בשבילו.

רכישת רכב משפחתי – בכל זמן

בעבר, מחירי הרכב הגבוהים היוו מכשול לרכישת רכב משפחתי חדש להרבה אנשים. כיום השינויים בשוק הרכבים בישראל ניכרים גם בשוק הרכבים החדשים, וגם בשוק הרכבים יד-שנייה. המחירים צונחים, וכל מי שעוקב אחרי התחום תוהה כמה נמוך אפשר להגיע. כיום, יותר מתמיד, השיקול הכלכלי הפך קל מהרגיל. במחירי השוק הנוכחיים ההתלבטות האם לרכוש משפחתית איכותית או רכב קטן כי זה זול יותר ירדה מהפרק. רוב המתלבטים בוחרים ליהנות מהירידה במחירים ולרכוש באותו המחיר או ממש קצת יותר רכב איכותי הרבה יותר, שעד לא מזמן פשוט לא היה זמין לכיסם.

כשיש משפחה, כבר אין שאלות

גם אם אתם עדיין ללא משפחה, להתרגל לגודל של רכבים משפחתיים אחרי שהייתם על רכבים קטנים זה דבר שלוקח זמן. עדיף לעשות את המעבר לפני שאתם מסיעים תינוק במושב האחורי, ולהגיע לנקודה בה אתם חשים בטוחים עם הרכב החדש שלכם ומתנהלים בצורה אידיאלית על הכביש. מעבר לכך, בשוק של היום יש כמעט תמיד מבצע רכב חדש שמאפשר לכם ליהנות מרכב משפחתי איכותי במחיר של רכב קטן יותר, ולמה לקבל פחות אם אפשר לקבל יותר על אותו הסכום?

כיום עם אפשרויות המימון והשינויים בעולם המיסוי על רכבים ניתן לשים את הידיים על רכב משפחתי במחיר נוח במיוחד. אם אתם נמצאים הרבה על הכביש, וצריכים לנסוע כל יום יותר מעשר דקות לעבודה הלוך ושוב, מומלץ להיות בתוך רכב גדול ובטוח. מעבר לכך, בטווח הארוך מדובר בדבר משתלם כלכלית. רכבים אלו עמידים יותר, חזקים יותר, והמנוע שלהם מסוגל להרבה יותר ממה שתשתמשו, למרות המחיר הנוח. דבר זה אומר שלאורך זמן תחסכו בהוצאות על תיקונים ותחזוקה, שהם הוצאה עיקרית וגדולה ברכבים מכל סוג.

Speak Your Mind

*