לקדם את האתר באופן עצמאי- איך עושים זאת?

אתר אינטרנט לעסק הוא כלי בסיסי לשיווקו ומרכז למעשה את כל המידע הקיים אודות העסק ומוצריו. הוא גם מאפשר רכישה הנעשית היום פעמים רבות באמצעות האינטרנט. עם זאת, העובדה כי בכל תחום חיפוש ישנם מאות קישורים לאתרים מחייבת גם עבודה בתחום קידום האתר ולא רק השקעה בבנייתו. ישנם כלי קידום אתרים שונים. ניתן להעזר בחברת קידום אתרים מקצועית אולם היום ניתן לעשות זאת, לפחות באופן חלקי, גם לבד.                                                                                                                       

קידום אתרים ממומן

דרך אחת לקידום אותה ניתן לעשות באופן עצמאי היא יצירת קמפיין בגוגל אדוורדס. אדוורדס היא חברת הפרסום של גוגל המציגה פרסומות לאתרים. קישורים אליהם מופיעים בראש עמוד תוצאות החיפוש ללא קשר למיקומם הרגיל. קידום זה נעשה בעלות הנגבית על פי כל כניסה למודעה בשיטת ה- PPC (pay per click). שיטה זו היא טובה במיוחד כשרוצים להשיג פרסום המוני בזמן קצר. כאשר מדובר על פרסום לטווח ארוך יש להעזר בשיטות אחרות הדורשות כבר עבודת מחקר והשקעת זמן לא מבוטלות. שיטת הקידום האורגני דורשת ידע בתחום אשר היום ניתן לקבל אותו גם בעזרת מדריך קידום אתרים.

מה כולל מדריך קידום אתרים?

מדריך קידום אתרים כולל מידע רב כיצד לקדם את האתר שלכם בצורה נכונה ואפקטיבית אשר אמנם לא תקדם אותו מהיום למחר אך תביא לקידום בצורה בטוחה והדרגתית. המדריך מסביר על חשיבותם של הקישורים, אילו סוגי קישורים ישנם ואיך לעשות בהם שימוש. קישורים שנוצרו בעקבות שיתופים בין אתרים שונים המקשרים את גולשי אתר אחד אל האתר האחר ולהיפך באמצעות התוכן שבהם נחשבים לדרך טובה לקידום. הכל כמובן בהתחשב באיכות התוכן שבו נמצא הקישור ועד כמה משתלב הביטוי המקשר באופן טבעי והרמוני בתוך התוכן. גם קישורים המגיעים מתוך רשתות חברתיות יכולים לסייע בקידום האתר. המדריך מסביר כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר, כיצד לבדוק את מילות המפתח שצריכות להשתלב בתוך התוכן בכדי שחיפושים רבים ככל האפשר יביאו להופעתו בתוצאות החיפוש ומציג כלי קידום אתרים שיסייעו לכל אלה.

אילו כלים לקידום ישנם?

הכלים המסייעים לקידום אתרים הם תוכנות המאפשרות לבדוק את מילות המפתח הפופולאריות ביותר שהביאו להופעת האתר בתוצאות החיפוש. כך ניתן לדעת באילו מילות מפתח להשתמש בקישורים או בתוך תוכן האתר עצמו. בנוסף ניתן לדעת באמצעות תוכנות אלה את מספר הביקורים באתר, הזמן בו נשארו הגולשים באתר ובאיזה תוכן התמקדו. כל אלה מאפשרים לשפר את האתר והקישורים החיצוניים אליו ולקדם אותו.