למכור באיביי – כיצד לעשות את זה נכון

מדובר אולי באחת מזירות המסחר הפופולאריות ביותר כיום. איביי מציע לנו פלטפורמה מתקדמת במיוחד, דרכה אנו יכולים לאתר מוצרים ופריטים שונים בטווח רחב של מחירים, או באמצעותה אנו יכולים למכור את הסחורה שלנו ללקוחות מכל העולם. רוצים למכור באיביי? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון:                                                         

  1. הגדירו את קהל היעד – אם אתם רוצים לדעת איך למכור באיביי, חשוב שתתייחסו אל הטיפים הבאים. הטיפ הראשון הוא הגדרת קהל היעד. חשוב שתדעו מול מי אתם עובדים, למי מיועדים המוצרים שלכם ומי צפוי לרכוש אותם: נשים, גברים, צעירים, מבוגרים, ישראלים בעיקר או לקוחות מכל העולם. הגדרת קהל היעד תעזור לכם למכור באיביי בצורה נכונה וגם להצליח יותר.
  2. שלבו צילומים של המוצרים שאותם אתם מציעים למכירה – חשוב שעמוד העסק שלכם ובכלל כל הפריטים שאתם מציעים למכירה יהיו אטרקטיביים ויזואלית. שלבו צילומים של המוצר מזוויות שונות והקפידו שאלה יהיו צילומים ברזולוציה גבוהה. אם אתם תוהים איך למכור באיביי ולהצליח, ערכו מחקר קצר. שוטטו באיביי, בדקו מהו סגנון הצילומים המועלים על ידי המוכרים ועד כמה הם אכן אטרקטיביים.
  3. מסרו פרטים רלוונטיים שיוכלו לעזור ללקוח – אל תעמיסו בפרטים רבים, אך הקפידו לספק ללקוח פרטים רלוונטיים, שחשוב לדעת אותם לפני שמבצעים את הרכישה. אם הלקוח פונה אליכם במייל מכיוון שלא מצא את המידע שחיפש, מסרו לו אותו ישירות וגם הפנו אותו אל המקום המתאים באיביי, שבו נמסר המידע הזה. בכל מקרה, הקפידו לספק לכל לקוח ולקוח את המידע החשוב לו, שיעזור לו לקבל את ההחלטה ולבצע את הרכישה.
  4. היו שירותיים ללקוחות והפקידו לתת את המענה המתאים – הקפידו על רמת שירות גבוהה. גם אם לא מדובר בשירות פרונטלי, חשוב להשקיע בו ולספק ללקוח חווית שירות חיובית. הקפידו לשלוח ללקוח את המוצר בזמן, הקפידו לארוז אותו כהלכה כדי שיעבור את הדרך אל הלקוח בהצלחה וגם הקפידו להיות זמינים ולענות על שאלות שונות בעת הצורך. אם תציעו ללקוחות שלכם שירות ברמה גבוהה, תקבלו ציון גבוה, שימשוך אליכם לקוחות נוספים.
  5. קורס מקצועי – כדי ללמוד איך למכור באיביי, ובמיוחד אם אתם לא מגיעים מתחום המכירות, תוכלו להצטרף לקורס מקצועי המתמקד בניהול ומכירה באיביי. קורס זה מציע לכם כלים שימושיים שיעזרו לכם לנהל את החנות הוירטואלית שלכם באופן הנכון ובהתאם לכל הכללים של איביי. מדובר בקורס מומלץ מאד עבור אלה המעוניינים למכור באיביי לקהל לקוחות רחב.