מתנות מיוחדות

כיום יש אפשרות לבחור מתנות מיוחדות ומותאמות אישית לאותו אדם שיקר לכם. במאמר זה נסביר כיצד ניתן לבחור מתנה מיוחדת לאותו אדם שאתם אוהבים ו/או מעריכים, כמו למשל מתנות לעובדים באירועים מיוחדים.                                                                                                                                                                                           

המתנה המקורית שלכם

נכון להיום יש אפשרות לקנות מתנה מיוחדת לאדם אותו אתם אוהבים וזאת לרגל אירוע מיוחד בחייו. מתנה מקורית היא מתנה בהתאמה אישית שמושתתת על צילום, תאריך לידה או כל פרט אחר שמייחד את אותו אדם לו אתם מעוניינים להביא מתנה. חלק מאותן מתנות אישיות ומיוחדות יכולות להיות קופסה אישית שעליה מודפסת או מצוירת תמונה אישית של המשפחה של אותו אדם או תמונה שלכם ושלו, תמונת קנבס אישית, אלבום אישי עם תמונות מותאמות וכל מיני כיתובים אישיים בצד התמונות, קופסת קולאז' בכל מיני גדלים שתכלול את כל הדברים הקשורים אל יום הלידה של אותו האדם, מהתאריך המקורי של יום הולדתו ועד תאריך מסירת המתנה וזוהי רק תחילת הרשימה של אותן מתנות מיוחדות לאדם המיוחד.

מתנה מקורית גם לעובדים

רוב החברות קונות כמות גדולה של מתנות לעובדים אותן הם מחלקים לעובדיהם באירועים מיוחדים של השנה. יש אפשרות לשלב ולהזמין גם מתנות מיוחדות אישיות לכל עובד ועובד. האפשרות הראשונה (חשוב לברר אם אותה חנות בה אתם מעוניינים לרכוש את המוצר מוכנה לכך) היא לרכוש מתנות אישיות ומיוחדות כמו למשל קולאז' על פי תאריך מיוחד בחייו של העובד או כל אירוע מיוחד אחר הקשור אל העבודה או לחייו האישיים של העובד. יש אפשרות לרכוש מתנות עליהן ניתן להדפיס את הלוגו של החברה והסלוגן שלה ועל ידי כך גם לתת לעובד את המתנה המיוחדת שלו מהחברה וגם למתג את החברה שלכם או מוצר מסוים של החברה.

סוגים שונים של מתנות אישיות

  • מתנה ליולדת- אם חברה טובה, בת משפחה או עובדת ילדה לא מזמן ואתם מעוניינים לתת לה מתנה מיוחדת, תוכלו להזמין תמונה ממוסגרת שלה ושל הרך שנולד או תמונת קנבס. בנוסף, יש אפשרות לרכוש אלבום תמונות בהתאמה אישית, פוסטר, קופסה שתכיל את כל הזיכרונות הנעימים של היולדת ועוד.
  • מתנה ליום נישואין- ניתן לרכוש מתנה אישית שכוללת את כל הזיכרונות המיוחדים שלכם כזוג ואת כל רגעי הקסם שלכם וזאת על ידי קופסת קולאז' אליה ניתן להכניס מכתבי אהבה מיוחדים וכל דבר שמזכיר כל דבר מרגש אותו עברתם ביחד בחייכם המשותפים.

לסיכום, נכון להיום יש אפשרות להזמין מתנות מיוחדות רבות לאנשים החשובים בחייכם וכן מתנות לעובדים בהתאמה אישית לכל עובד ועובד.