ביטוח חברות כח אדם – לא משהו שמוותרים עליו!

 

יש פעמים בהן עובדים ולקוחות תובעים חברות כח אדם וחברות אלה נאלצות למצוא דרכים חכמות להתמודד עם מציאות חדשה זו.  מסיבה זו חברות רבות בתחום כוח האדם וההשמה מחליטות לרכוש ביטוח מתאים שמבטיח להם כיסוי ביטוחי במקרה של תביעות ומניעת הוצאה כספית גבוהה מכיסה של החברה.

 

ביטוח חברות כח אדם הפך ברבות השנים להכרח המציאות. זהו הפתרון האופטימאלי לפעילות של חברות אלה. מי שאחראי לכל הוא סוכן ביטוח העובד בסוכנות ביטוח שמספקת מגוון רחב של פתרונות ביטוח לסקטור העסקי והפרטי. פוליסה לחברת כח אדם תמיד חייבת להתאים באופן האופטימאלי לצרכי התפעול של החברה.

 

ביטוח חברות כח אדם – מדוע הוא חשוב?

כיום, יותר ויותר חברות כח אדם נאלצות להתמודד עם דרישות רגולציה בענף, דרישות אלה רק הולכות וגוברות עם הזמן, כמו כן ישנן ריבוי תביעות מצד עובדים ומצד גורמים נוספים. כאשר המציאות היא כזו חשוב מאוד לרכוש פוליסה אשר מותאמת באופן פרטני לכל חברת כח אדם באשר היא. כדאי ורצוי למצוא חברת ביטוח אשר מציעה מגוון רב של פתרונות ביטוח לחברות כח אדם על ידי סוכניה או על ידי המוקד הטלפוני של החברה. פתרונות אלו תמיד יותאמו לתקנות החוק  ויכללו גם ביטוחי ריסק שמיועדים לעובדי החברה במהלך תשעת החודשים הראשונים בהם הם עובדים בה. אותם ביטוחי  הריסק יספקו כיסוי במקרים של נכות, פגיעה בעקבות תאונה שלא התרחשה בזמן העבודה ומקרי מוות (חו"ח) של עובדים . כמו כן יש אפשרות של ביטוח פנסיוני לעובדי חברות כח אדם. ביטוח לחברת כח אדם יספק את כל הפתרונות הרלוונטיים. ניתן ליהנות ממגוון תוכניות ביטוח המיועדות לחברות כח אדם, כל אחת בעלת מפרט כיסויים שונה. ישנן תוכניות ביטוח למעבידים, תוכניות ביטוח צד ג', ביטוח לנכסים ועוד סוגי ביטוחים אחרים.

 

פוליסת ביטוח לחברת כח אדם חייבת להיות פרטנית ולהתאים בצורה מושלמת לכל צרכי החברה. חשוב לרכוש את הביטוח בחברה או סוכנות ביטוח שמספקת יחס אישי לכל לקוח ואפשרות של בניית תמהיל ביטוחי שמתאים לאותה חברה השמה או חברת כוח אדם וזאת בהתאם לגורמי הסיכון של החברה. רכישת ביטוח לחברות כוח האדם חיוני לכל חברה שמעוניינת בהגנה כלכלית במקרה של תביעות מצד גורמים שונים ועוד.