7 טיפים לאבטחת בית כשיוצאים לחופש

כאשר עומדים לצאת לנופש, הבית עוד יותר מועד לפורענות. מלבד מערכות האזעקה ומצלמות האבטחה, מערכות האבטחה המשוכללות והמתקדמות שמוצעות כיום לרכישה בקרב הקהל הרחב וכן מגוון פתרונות אבטחה נוספים כגון שירותי סיירים מוקדי אבטחה, שומרים וכן הלאה, אספנו 7 טיפים חשובים שיעזרו לכם לשמור על ביתכם מוגן מפני פורצים כשיוצאים לחופש.

4 טיפים ראשונים ובסיסיים:

  1. הקפידו לנעול היטב את כל הדלתות והחלונות בבית – נשמע מגוחך אבל תתפלאו לגלות כמה אנשים משאירים חלון פתוח לאוורור, או שוכחים בטעות לנעול דלת. עברו על כל החלונות והדלתות מהן יש גישה אל תוך הבית לפני שאתם עוזבים לחופשה וודאו כי הכל סגור ונעול.
  2. השאירו אור דולק, ואף טלוויזיה. מבחוץ, כאשר רואים אור, הנטייה הראשונה היא לחשוב שיש מישהו בתוך הבית, וכשיש אדם בבית לא מנסים לפרוץ אליו.
  3. בקשו מהשכנים לגלות ערנות. תמיד טוב שיש מי שיפקח עין פה ושם ויראה שהכל בסדר ואין פעילות חשודה, ובמידה ושומעים רחשים או חושדים במשהו, יוכלו השכנים ליצור קשר עם המשטרה.
  4. בקשו ממכר, חבר או בן משפחה, לשהות בבית בזמן שאתם בנופש ולשמור עליו. אם הדבר אפשרי מדובר באופציה נהדרת שתיתן לכם ביטחון.

 

התקנת מצלמות אבטחה במחיר הטוב ביותר

 

3 טיפים נוספים למתקדמים – מצלמות אבטחה ואזעקות

אזעקות ומצלמות אבטחה הן חלק ממערכות האבטחה שמוצעות כיום ללקוחות רבים. מדובר בשילוב אולטימטיבי שנותן ביטחון מרבי כיוון שהוא גם מספק התראה בזמן אמת וגם אפשרות לפיקוח ובקרה תמידיים מכל מקום ובכל זמן. הודות לאינטרנט , היום תוכלו להפעיל או לתפעל את מערכת האבטחה שלכם מכל מקום, עובדה זו גם הפכה את מערכות האבטחה לנגישות יותר עבור הקהל הפרטי ולהוזלת עלויות.

הנה 3 טיפים נוספים לאבטחת ביתכם לפני יציאה לחופש:

  1. הזמינו חברת אבטחה מקצועית שתתקין בבית מערכת אבטחה עם מצלמות אבטחה ואזעקה
  2. הזמינו מחברת אבטחה מקצועית שירות מוקד מתצפת
  3. הזמינו מחברת אבטחה מקצועית שירותי סיור בקרבת הבית

התקנת מצלמות אבטחה במחיר הטוב ביותר

 

התקנת מצלמות אבטחה בביתכם

במציאות הקשה של היום כאשר מתרחשות לצערנו פריצות רבות לבתים וגניבות, ובמקביל לכך ישנם ניסיונות פריצה רבים, אנשים מחפשים פתרונות להגברת המיגון בביתם.

אם אתם רוצים להתקין מערכת אבטחה בבית, פנו אל חברת אבטחה מקצועית המספקת מגוון של שירותים בתחום האבטחה והמיגון לבית, היוועצו בה מהו המוצר הנכון ביותר עבורכם, השאירו בידיה את מלאכת ההתקנה, וכך תדעו כי בביתכם מותקנת מערכת אבטחה מקצועית, שפועלת ללא כל בעיה.

התקנת מצלמות אבטחה במחיר הטוב ביותר