תמלול הקלטות

מעוניינים להקליט שיחת טלפון חשובה ולאחריה לבצע תמלול מקצועי? בשביל שתגיעו לתוצאה הטובה והמדויקת ביותר עליכם לפנות לאיש מקצוע שישכתב לכם את השיחה בדיוק לפי הצרכים שלכם. תמלול הקלטות הפך עם השנים לעניין מרכזי בכל מיני תחומים ומקצועות שונים ובניהם: עורכי דין שמבצעים תיעודי שיחות לצורך שימוש בבתי משפט, מלבדם, קיימים הרבה סטודנטים שזקוקים לשירותים הללו על מנת להכין עבודות אקדמיות. למשל: הם היו בשיעור, הקליטו אותו בנייד ומעוניינים שאנשי מקצוע אשר מבצעים תמלול הקלטות, ישכתבו בשבילם הקלטה מסורבלת ומלאת רעשים – אנשי מקצוע מנוסים מסוגלים לקחת הקלטה מבולגנת ולסדר אותה על כתב.

מתמללים מקצועיים יודעים כיצד להתמודד עם הקלטות מורכבות וארוכות. ברגע שהם נתקלים בהקלטות הללו, הם מבחינים מיד איזה מידע צריך לסנן ולמפות מהתמלול. עליכם לזכור שבזמן שאתם מקליטים את השיחה, השתדלו שהמקום בו אתם מבצעים את ההקלטה, יהיה יחסית שקט בשביל למנוע אי הבנה במילים שנאמרו בריאיון. במידה ולא התאפשר לכם להקליט במקום שקט, עליכם לקרב את המיקרופון ככל האפשר לאדם שאותו אתם מראיינים בשביל שהמתמלל יוכל לקבל את המידע בצורה מדויקת ככל האפשר. אחרי שהעברתם לאנשי מקצוע את ההקלטה, עליכם לזכור כי המתמלל אינו יודע בדיוק מה התרחש במהלך השיחה או אילו דברים ניסתם להשיג ממנה – הדבר היחידי שהוא יודע לעשות הוא להוציא את כל המידע שיש בהקלטה על כתב בצורה המהירה והמקצועית ביותר. במידה ונוצר ריב תוך כדי הקלטה, המתמלל יבצע את כל ההשתדלות על מנת לבצע את ההפרדה בין שני אנשים או יותר ויתמלל עבורכם תוך שימת לב לפרטים הקטנים שנאמרו. רצוי מאוד לשים לב לא להיכנס למילים של השני, בשביל שהתגובה חלילה לא תכתב על אדם אחר.

תמלול הקלטות הפך עם השנים לפופולרי מאוד בהרבה סיטואציות. הרבה אנשים פונים לאנשי מקצוע שיבצעו עבורם שירותי שכתוב איכותיים ומקצועיים תוך שמירה על סודיות לאורך זמן. מלבד ההגשה המקצועית של השכתוב, על המשכתבים והמתמללים לשמור על סודיות שכן, יכול להיות מידע רגיש שיהיה חייב להישאר בין חברת שירותי התמלול לבין מקליט השיחה. לרוב, השיחות המוקלטות נעשות בשביל להוכיח משהו בבית משפט או להאשים מישהו בעבירה שביצע. הקלטות מהסוג הזה מסוגלות לחשוף אפילו דברים רגישים יותר כמו: הלוואות מהשוק האפור, הלבנת הון ועוד רבים.

חברות שמציעות לכם שירותים מקצועיים ואיכותיים מהסוג הזה יעזרו לכם למפות את הרעשים והבעיות שהם נחשפים אליהם במהלך הריאיון. בשביל שהתוצאה תצא בצורה מקצועית וברמה גבוהה, עליכם לפנות לצוות שייתן לכם מענה אישי שמתחייב לבצע את ההקלטות תוך מקצועיות ובהתאם ללוח הזמנים שלכם. אם לדוגמה, אתם צריכים להגיש לבית משפט חומרים לצורך הגנה, יש לכם דד ליין להגשת כתבה לעיתון, דד ליין להגשת עבודה סמינריונית, עליכם לומר זאת למתמללים ולהקציב להם דד ליין רלוונטי. תמלול הקלטות יכול לחסוך לכם הרבה זמן וכאב ראש מיותר – כל שעליכם לעשות הוא לפנות לאנשי מקצוע שיעשו את העבודה היסודית עבורכם ויאפשרו לכם מרווח של זמן לטיפול בדברים חשובים במקביל.