חישוב שעות עבודה בקלות

שמירה על יעילות, צמצום הפסדים כספיים ודיוק מירבי, אלה רק קצת מהיתרונות של אפליקציה שעות עבודה. דיווח הנוכחות בכל סוג של עבודה רק הולך ומשתכלל. חלק גדול מהעובדים כיום כבר אינם נדרשים להעברת הכרטיס בצורה הפיזית. במקום לשאת את הכרטיס ולעתים לאבד אותו, במקום לדווח נוכחות בצורה ידנית, האפליקציה מאפשרת לנו להשתחרר מכל אלו – כדי לעבוד ביעילות.

חישוב מדויק של שעות עבודה

הכל מתחיל ונגמר בחישוב שעות העבודה לעובדים. כאשר מדובר בחברה עם כמה עובדים בודדים, העניין יותר פשוט. אך מה קורה בחברה עם עשרות ומאות עובדים? כאן הרישום נעשה יותר מורכב. רישום שעות עבודה שאינו מדויק, גורם לבזבוז זמן לארגון ולחוסר ניצול יעיל של המשאבים. ככל שהרישום והמעקב יהיו יותר פשוטים, כך העובדים והצוות שאחראי על ביצוע המשכורות יוכל לדייק ככל האפשר.
חישוב השעות משמעותי ללמידה והסקת מסקנות ארגונית. באמצעות אפליקציה שעות עבודה או רישום מסוג אחר, ניתן לקבל תמונה מדויקת של משך העבודה על פרויקט מסוים או לגלות בעיות ארגוניות שונות. למשל, צוות עובדים שעובד מעל מכסת השעות שנקבעה. המידע הנאגר במערכת כזו הוא יקר ערך לארגון.

לדווח מהסמארטפון

דיווח נוכחות באמצעות אפליקציה שעות עבודה מתאפשר מכל סוגי הטלפונים החכמים, והוא אינו מוגבל לגרסה מסוימת של מערכת הפעלה. על ידי שימוש באפליקציה, העובד יכול לדווח על כניסה לעבודה ויציאה ממנה, וכמו כן גם לדווח על ימי מחלה או חופשה. חלק חשוב מדיווח בדרך הזו, הוא עדכון המיקום. נתוני הדיווח של העובד מתקבלים מנתוני המיקום של הסלולארי.

היות ואנחנו "מחוברים" לסמארטפון שלנו ברוב שעות היממה, האפשרות לדווח ישירות מהנייד עושה את כל התהליך מאוד פשוט. המידע שמוזן בתוך האפליקציה מאפשר מעקב יעיל ומדויק יותר אחרי שעות עבודה, וניתן לבדוק את הנתונים בכל עת, ממש בזמן אמת. יתרון נוסף וחשוב הוא שהורדת אפליקציה שעות עבודה, אינה כרוכה בתשלום לעובד. ההורדה פשוטה וכמו כן גם יכולת הדיווח מכל מקום ובכל זמן.

עבור מי זה מתאים?

נשאלת השאלה, עבור איזה סוג של ארגונים אפליקציה שעות עבודה מתאימה? היות ומדובר באפליקציה המופעלת ישירות מהסמארטפון, היא תהייה שימושית ביותר למי שעובד לא ממשרד פיזי. הכוונה היא לאנשים שעובדים בתור סוכני שטח, טכנאים ואנשי מכירות, עובדי ניקיון, אבטחה וגם נהגים. עובדים אלה לא נמצאים במקום אחד לאורך כל שעות העבודה, והדיווח באמצעות האפליקציה מאפשר להם לדווח גם אם הם לא במשרד.

אך אפליקציה שעות עבודה אינה מוגבלת רק לסוג זה של מקצועות. גם בתחומים נוספים היא אפקטיבית ומסייעת לדווח בקלות. קבלנים למשל, יוכלו לעשות שימוש באפליקציה וכך גם עובדים בגני ילדים, עמותות, חברות קייטרינג, עובדים בסניפים מרוחקים וכן הלאה. מקומות עבודה בהם לא קיימת תשתית אינטרנט או מחשבים יכולים אף הם להיעזר באפליקציה כדי לדווח על נוכחות העובדים.