איך משתמשים ביעילות בבינה עסקית?

ארגונים גדולים ומתקדמים כבר מבינים את זה: כדי להתקדם ולהצליח בעולם החדש, יש חשיבות לשימור ידע.
חברות כמו greenhouse עוסקות בדיוק בכך. החברה מתמחה בתחום של בינה עסקית, ומפתחת כלים שונים לחברות גדולות וקטנות שרוצות להשתמש בידע העובר בתוך הארגון, למשל מערכת qlikview. הידע הזה יכול להיות מתורגם לתובנות עסקיות חשובות.

להפיק תובנות משמעותיות

הידע שנמצא בתוך ארגונים הוא בעל ערך לארגון, ולמרות זאת לא תמיד הוא מתורגם לשיפור היכולות העסקיות של החברה. לא די בריכוז הנתונים במערכות הארגוניות, הפקת תובנות מתוך מערכות אלה היא היעד אליו יש לשאוף. חברת  greenhouse היא חברה אשר מתמחה בבינה מלאכותית בתוך ארגונים (BI) היא מאפיינת, מטמיעה וגם מיישמת את הפתרונות האלה. החברה אחראית למערכת בינה עסקית מהמתקדמות בעולם, qlikview. המערכת היא יעילה ביותר ומבוקשת בקרב ארגונים וחברות, בזכות מספר יתרונות. ראשית, היא מאפשרת לעבודה בשלבים ויישום מדורג: ניתן להתחיל "בקטן" בפיילוט, ואז להרחיב בצורה מדורגת את היישום שלה בארגון. הדבר מאפשר צמצום משמעותי בהוצאות וגם הקטנת סיכונים אפשריים.
היתרון השני של qlikview הוא המהירות. ניתן לקבל פתרונות מהירים באמצעותה. כמו כן, המערכת שפותחה על ידי  greenhouse, מאפשרת לערוך התאמות לארגונים ממגוון סוגים. ניתן לספק מענה באמצעות המערכת לחברות קטנות וגם לחברות גלובאליות בתחומי עיסוק שונים ובמגזרים שונים.

בזכות מגוון יתרונות

יתרונות נוספים של הטמעת מערכת qlikview בארגון קשורים להיבט הפיננסי. עלויות התפעול והתחזוקה של המערכת הן משתלמות ויש בהן אפשרות לבצע התאמה לצרכים של כל ארגון בכל שלב. חוויית המשתמש של המערכת אותה יצרה greenhouse היא פשוטה ונוחה לתפעול. ניתן בקלות לשאול שאלות ולקבל עליהן תשובות, וליצור מסכים שונים המותאמים אישית.
בעולם דינמי יש חשיבות גם לאפשרות לניידות, ולכן ניתן לעבוד מהמערכת גם בצורה ניידת באמצעות טאבלטים ואמצעים ניידים אחרים. תוכלו לשתף את העמיתים לעבודה בזמן אמת במסכים השונים וגם לעשות זאת עם שותפים עסקיים שלהם אין את המערכת. יתרונות אלה ועוד רבים אחרים, הם הבסיס להפקת תובנות עסקיות בצורה יעילה ומוצלחת.

הטמעה בארגון

מגוון הפתרונות שמציעה greenhouse הופכים את המידע שקיים בתוך הארגון ומרוכז במערכות הארגון השונות, לידע משמעותי. qlikview מאפשרת לרכז את כל הנתונים במקום אחד, מבלי להזדקק למספר מערכות מידע ארגוניות. מתוך המידע שנאגר במערכת, יש אפשרות להחליט בתוך פרק זמן קצר החלטות ארגוניות בעלות השפעה עסקית גדולה. העובדה כי המערכת היא דינמית ויכולה להיות מותאמת באופן אישי לכל ארגון בכל היקף ותחום, הופכת את qlikview למוצר הכרחי עבור חברות. כמו כן, חשוב לזכור כי גם אחרי ההטמעה של המערכת בתוך הארגון,  קיימת האפשרות לקבלת תמיכה. צוותי הניהול בארגון ממשיכים להיות מלווים על ידי החברה כדי לסייע להם בפתרון בעיות ובהתאמות שונות.