על תהליך טיפולי קצר מועד

חושבים על שינוי כיוון בקריירה? רוצים לפתוח אפיקים חדשים ולהעמיק את הידע שלכם בתחום מסוים? יתכן ולימודים במסגרת קורס מאמנים אישיים הוא הכיוון המתאים עבורכם. תוכלו לשלב בין לימודי NLP כחלק מתוכנית של הכשרת מאמנים ולהפוך את הידע הזה למשהו שיוכל לעזור לכם – לעזור לאחרים.

קצת על הלימודים

עוד לפני שנבין מה בדיוק קורה בלימודים במסגרת קורס מאמנים אישיים, חשוב להבין מהו תהליך אימון. אימון הוא תהליך קצר מועד, שיש לו מספר מוגדר של מפגשים. אימון עוסק בהיבט אחד אותו המתאמן מעוניין לשנות ואינו עוסק בהסתכלות על מכלול הבעיות או האתגרים עמם מתמודד אדם מסוים. לימודי NLP יכולים אף הם להיות חלק בלתי נפרד מתהליך אימון ועל כן שילוב בין לימודי אימון ללימודים של שיטת NLP יכול להעניק ארגז כלים של ממש למי שמבקשים לטפל באחרים.
שיטת NLP היא שיטה אשר עושה שימוש בתת המודע שלנו, מתוך התפיסה כי אמונות שונות שנטמעו בנו עם השנים עלולות לעכב אותנו גם מבלי שאנו מודעים לכך. באמצעות "פתיחת דלת" למקום שלא חשבנו שקיים במודעות שלנו, מתאפשר שינוי אמיתי של תפיסות ואמונות מגבילות.

האם זה מתאים לכם?

למרות שמדובר בתחום מאוד פופולארי, במיוחד בשנים האחרונות, קורס מאמנים אישיים הוא לא משהו אשר מתאים לכל אחד. לכן, רגע לפני שאתם צוללים אל לימודי NLP או רוצים להתחיל ללמוד אימון אישי, חישבו האם זו התחייבות מתאימה עבורכם. הלימודים משתנים בין מוסד למוסד, ועל מנת להעמיק ולרכוש מיומנות טובה, כדאי ללמוד במוסד מקצועי בתחום. כדאי גם לקחת בחשבון כי לימודי NLP לא מתאימים לכל אחד, ויש רבים שניגשים ללימודי התחום הזה ומגלים שהם ממש לא מתחברים לשיטה ולאימון בשילוב שלה.
נקודה נוספת היא השאלה האם אתם מתכוונים לאמן אימון אישי לאחר שסיימתם את לימודיכם ובאיזה תחום תהיו מעוניינים לאמן. יש מי שלוקח את האימון האישי ומתאים אותו לאוכלוסיות מסוימות כמו הורים לילדים, אנשים שנמצאים בצמתים בזוגיות או מחפשים זוגיות, ילדים וכן הלאה. מומלץ לבחור בתחום שאליו אתם מתחברים ומרגישים שתוכלו לתת מעצמכם בצורה מירבית.

מה קורה בסיום הלימודים?

לימודי NLP או קורס מאמנים אישיים מצריך השקעה רבה במהלכו, אך לא פחות מכך, גם כאשר הלימודים מסתיימים. ביחרו במקום לימודים אשר מאפשר לכם להתבסס בצורה טובה בתחילת דרככם המקצועית, ונותן לכם את הכלים המתאימים. הגעה של לקוחות חדשים, כלומר מתאמנים שיבחרו בכם לתהליך האימון, יכולה לקחת תקופה ארוכה. כדאי שיהיה מי שיוכל לסייע לכם בביסוס חוג הלקוחות הראשוני ויתן לכם גם כלים שיוווקיים להגדלה של הקליניקה שלכם בצורה האפקטיבית ביותר. מערכת טובה של קשרים במסגרת הלימודים ואחריהם יכולה לפתוח עבורכם לא מעט דלתות ב"עולם האמיתי" ולאפשר לכם לממש את הפוטנציאל האימוני הטמון בכם