כרטיס מועדון – שווה!

הארנק שלי מלא בכרטיסי חברות של מועדוני לקוחות. יש לי של חנות ספרים, של מספר חנויות ביגוד, של רשתות מזון ואפילו של חדר הכושר. כן, אותם כרטיסי פלסטיק קטנים נותנים לכולנו את התחושה המנחמת שאנחנו שייכים. לפעמים אנחנו מתפתים ומצטרפים למועדון של איזו חברה עלומה (ואפילו משלמים כסף להיות שייך למועדון) מקבלים כרטיס מועדון, מכניסים לארנק ושוכחים להשתמש בו בשעת הצורך.                                                                                                    

הכל נכון לגבי האדם הפרטי. ארנקו מלא בכרטיסים השונים שנותנים לו הנחות, צ'ופרים, 1+1 למיניהם ועוד אפשרויות שמרחיבות את לבו ונותנות תחושה של 'סידרתי' את השיטה – קבלתי הנחה!

אך מה קורה עם עסק קטן – בינוני? מי נותן לו הנחה? מי מאפשר לו הקלות בתנאים כשהוא עדיין קטן – בינוני עד שיצמח וינפיק  אף הוא כרטיס מועדון? – יש תשובה: Biz Wize הוא מועדון הצרכנות הראשון מסוגו בישראל.  Biz Wize מיועד להטבות בתנאי רכישה ורווחה של עסקים קטנים – בינוניים ומקים רשת של סלי שירות מתקדמים שיובילו לצמיחת העסקים.

היחוד של מועדון זה ממועדוני לקוחות אחרים הוא בהיותו מיועד לעסק ולא לאדם הפרטי.  Biz Wize נותן לעסקים סיוע משתלם וליווי מקצועי. הסיוע והליווי נמצאים בתחומים עסקיים רבים ושונים. מיטב היועצים ואנשי המקצוע נמצאים שם לקידום העסק הקטן – בינוני: בתחומי הכספים, בנושאי הביטוח, בדרכי השיווק, בתחום המשפטי וכו'. יש כאן הזדמנות לעסק הקטן – בינוני להשתמש בכלי ניהול ושיווק חדשניים ותחרותיים, לנהל תקשורת יעילה ומועילה עם הלקוחות, להקים ולנהל מועדון לקוחות חדשני ויחודי המותאם לדרך צריכה פורצת ממגבלות החשיבה הקונבנציונלית. העסק יכול להתחבר בזמן אמת למועדון, הוא ידידותי וגורם ללקוח להכנס אליו שוב ושוב.

זה טוב לעסק, אך יעיל גם לעובדי העסק. הם יכולים להנות מהצעות מיוחדות שיחסכו להם כסף רב בהוצאות המשפחה ויעניקו להם אפשרויות בילוי אטרקטיביות בשעות הפנאי והחופשות.

עיון קצר מעלה מגוון עצום של אפשרויות: הנחות בדלק, הנחות בציוד משרדי, תנאי אשראי, ליווי בקידום אתרים. צריך לשכור רכב? – יש! צריך  משכנתא? – יש! צריך פתרון לבעיות מחשוב? – יש! ורק למשרד? מה פתאום?! גם מסעדות, גם נופשונים, גם טיסות ומלונות ואפילו מועדון כושר לשמירת הפיגורה אחרי ארוחות גורמה. בקיצור, החיים מסודרים!  אין צורך להתלבט ולחשוב האם זה נחוץ? – נחוץ כדי להיות שייך ולהנות ממגוון עצום של הנחות וצ'ופרים ויחס אישי ואפשרויות קידום והכי חשוב: יש כרטיס!

Speak Your Mind

*