היתרון הכלכלי בבחירת ספק ותשתית אינטרנט בחבילה אחת

יש יתרון כלכלי עצום בבחירת חבילת בנדל שכוללת את הספק ואת תשתית האינטרנט. החיסכון משמעותי והעובדה שההתנהלות נעשית מול מקור אחד מהווה יתרון נוסף. במאמר זה נספק לכם מידע אודות כל הקשור אל בחירה חכמה וזולה יותר של ספק ותשתית אינטרנט.

 

הרפורמה מובילה לשינויים משמעותיים

בחודש מאי של שנת 2015 נכנסה לשוק רפורמת האינטרנט המהיר(הפס הרחב). עיקרה של רפורמה זאת הייתה לאחד את שירותי התשתית ושירותי הספק לכדי חבילה אחת וזאת על מנת שהלקוח יוכל להתנהל אל מול חברה אחת וכן להוזיל את המחיר של שני השירותים למחיר נוח. בנוסף, המטרה של הרפורמה הייתה גם לעודד תחרות בין הספקים השונים. מחודש מאי השנה המעבר של הלקוח נעשה באופן אוטומטי ואמור להיות קצר ופשוט. נכון לחודש ספטמבר ניתן להגדיר את הרפורמה כמוצלחת ביותר, שכן תוך מספר חודשים מעל ל- 170 אלף לקוחות הצטרפו למודל החדש שמציע ספק אינטרנט ותשתית מאותה חברה.

 

נכון להיום כל אחד שמעוניין בכך יכול לרכוש ספק ותשתית אינטרנט מחברה אחת ובמחיר אטרקטיבי ביותר. דבר שמשתלם לכל אחד שמעוניין לבחון צעדים כלכליים בחייו שיהווה יתרון להוצאותיו החודשיות הקבועות. המחירים במודל זה של ספק ותשתית ביחד מוזלים בכשלושים אחוזים לעומת הרכישה הנפרדת של כל אחד מהשירותים הללו. אם גם אתם מעוניינים לחסוך בכסף אך לא לוותר על איכות הגלישה ומהירות האינטרנט המתאימה לכם כל שתצטרכו לעשות הוא לעבור למודל החדש וזאת באמצעות פנייה ישירה אל ספקית האינטרנט בה אתם מעוניינים. נכון להיום משרד התקשורת אישר את התעריפים החדשים של בזק, אותם תעריפים אותם היא מציעה לכל חברת תקשורת אחרת שמעוניינת לקנות את השימוש בשירותים שלה. נכון להיום ברגע בו אתם מחליטים לקנות שירות אינטרנט כולל, כל ההתנהלות תהיה מול חברה אחת בלבד ולא יהיה מצב בו תגלו שאתם משלמים לכל חברה בנפרד וצריכים לפנות אל כל חברה בנפרד וזאת במקרה של תקלות או סעיף זה או אחר שאינו מובן לכם בחשבונית.

 

לסיכום, ניתן לומר שחבילת בנדל, כלומר חבילה משותפת של ספק אינטרנט ותשתית מהווה יתרון כלכלי עצום. הבחירה בחבילה זו מוזילה בין 30-40 אחוזים את העלויות, היא מעודדת את התחרות בין הספקיות השונות ומאפשרת לכם וללקוחות רבים נוספים בישראל, להימנע מהוצאה מיותרת של כסף וזאת על ידי הנאה מהנחה משמעותית בחשבון התקשורת שלכם וקבלת שירותי האינטרנט מספק אחד.