חוסכים במים משמעותית – הדשא הסינטטי

חיסכון כלכלי מהווה את אחת המטרות החשובות ביותר בחיינו. היכולת לבחור במוצרים שמוצעים לנו במחירים נוחים יאפשרו לנו חיסכון משמעותי בהוצאות השנתיות, דבר שיכול לתרום רבות לאיכות החיים שלנו ושל ילדנו.

 

מטפחים את הגינה

אנשים רבים בישראל מטפחים גינה בחלקו הקדמי של הבניין או הבית הפרטי או בחלקו האחורי. כיוון שבעשור האחרון ישראל חוותה עונות חמות ביותר וירידה משמעותית בכמויות הגשם החליטה מדינת ישראל לנקוט במדיניות משמעת מים, כלומר היא פרסמה הוראות שעיקרן היה לצמצם את הוצאות המים במדינה. הוראות אלו הובילו לעלייה במחירי המים ופעמים רבות גם לקנסות והוצאות גדולות יותר באם תושבי הבניין בזבזו יותר מהנדרש. מסיבה זו אנשים חיפשו אחר פתרון שיאפשר להם לא לוותר על הדשא אותו נדרש להשקות לעיתים קרובות (במיוחד בעונות החמות בישראל) אך עדיין לא לבזבז כמות גדולה של מים. הפתרון אותו הם מצאו היה דשא סינטטי.

 

גינה ירוקה במחירים משתלמים

הדשא הסינטטי פותח בארצות הברית בשנות השישים. הרעיון להמצאה זו נבע כתוצאה מהרצון לרומם את רוחם של ילדים ונוער שהתגוררו באזורים בהם לא היה דשא ירוק. בהתחלה פיתחו מרבד דשא שהזכיר לתלמידים את הדשא הטבעי אותו הם ראו בסרטים או בטיולים לאזורים אחרים, אך משנות השישים ועד היום הדשא הסינטטי עבר כל מיני תהפוכות ונכון להיום יש סוגים שונים של דשא מלאכותי ברמות איכות שונות ובטווח מחירים רחב וכל אחד יכול להחליט מהו אותו סוג דשא שמתאים לחצר שלו ומהו המחיר אותו הוא מוכן לשלם עבורו.

 

יתרונות הדשא הסינטטי

  • הרכבה על משטחים מסוגים שונים – ניתן להרכיב דשא סינטטי על כל סוגי המשטחים, אם הכוונה היא לאדמה, משטח עץ, בטון, אספלט ועוד. כך שגם אם אתם מעוניינים בדשא אך אין לכם גינה תוכלו להפוך כל אזור חיצוני המשתייך לבניין המשותף או ביתכם לאזור ירוק ויפהפייה.
  • חיסכון – כיוון שדשא סינטטי לא זקוק למים, הדברה ודישון הוא מאפשר חסכון כלכלי משמעותי.
  • התאמה לאקלים הישראלי – משום שבמהלך הייצור של הדשא מטמיעים בתוך הסיבים שלו כל מיני חומרי מגן הצבע שלו נשמר לאורך שנים רבות.
  • אידיאלי לילדים – הדשא אידיאלי לילדים שכן אין סיכון שמא הילד יהיה אלרגי לדשא, שהוא ייעקץ מחרק זה או אחר או ימעד על אבן. כאן מדובר על משטח משחקים אידיאלי לילדים.

 

לסיכום, אם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות כלכליות לאורך זמן וליהנות מפתרון חכם המותאם לאקלים של מדינת ישראל, דשא סינטטי אכן יספק לכם את הפתרון האידיאלי. אמנם העלות הראשונית של קנייתו והתקנתו אינה נמוכה אך היא בהחלט משתלמת לטווח הארוך.