חנות ספרים דיגיטליים –  חוויית קריאה שונה

 

רוצים לקרוא מהר, עכשיו, הכול? חנות ספרים דיגיטליים נגישה וזמינה 24/7 מאפשרת למי מכם שאין להם זמן לקרוא ספרים ליהנות מקריאתם גם כשהם עסוקים, נעים ונדים בדרכים, בין לבין, בהפסקות קצרות, בהפוגות בלתי צפויות. חנות הספרים הדיגיטליים, הפועלת בתקן הבינלאומי  EPUB3מספקת ספרים המתאימים לקריאה באמצעות מכשיר קינדל בפורמט MOBI. ספרייה פתוחה ברצף, שבה ניתן להזמין ספרים מכל מקום ובכל זמן מייתרת את הצורך בהגעה אל ספרייה פיזית. ההזמנה פשוטה והתשלום מתבצע באמצעות מנגנון סליקה מאובטח ומוגן מכל הבחינות .

 

חנות ספרים אטרקטיבית  מזמנת חוויה אולטימטיבית

חנות הספרים מהווה מקור בלתי נדלה לבחירת מתנות לאנשים שאתם רוצים להפתיע ולרגש אותם במחווה בלתי צפויה. החנות מאפשרת לכם לבחור ספר ממגוון עשיר ובלתי נדלה של ספרים ולהעניקם מתנה, שאליה ניתן להוסיף הקדשה אישית לנמען. ספרים דיגיטליים מזמנים חוויית קריאה שונה, חדשה. לא מדובר בספר פיזי, שניתן למששו ולהריח את דפיו, אבל מלים הן מלים בכל פלטפורמה ודבר לא ייגרע מעונג הקריאה גם בפורמט החדש.

 

האפשרות לקרוא בכל מקום, ברכב, במטוס, ברכבת, ובכל מקום בבית היא יתרון המצטרף אל יתרונות נוספים ובהם: הפחתת שימוש בנייר המהווה תרומה לשמירה על איכות הסביבה, אפשרות לשנות את גודל הגופן וצורתו, לסמן קטעים אהובים, לשתף אחרים בחוויית הקריאה און ליין ועוד.ספרים לא עוברים מהעולם. הם משנים פלטפורמה. אם הם משנים את הרגלי הקריאה- השינוי הוא שינוי לטובה. שינוי מבורך. הם הופכים ספרים לנגישים ולזמינים ומשום כך נחשפים אליהם גם מי שלא קונים אותם בחנויות ולא שואלים אותם בספריות. ספר דיגיטלי ניתן לקרוא במכשיר קטן, נישא, קל, כגון:  טאבלט, קינדל, טלפון חכם ועוד. ניתן לקרוא בו בכל מקום. הוא לא תופס מקום. האם אותה גברת בשינוי אדרת היא גברת אחרת?  תלוי מאיזו בחינה…

 

ספר דיגיטלי – אידיאלי לכותבים, לקוראים ולמוציאים לאור בספר כזה גלומים שלושה יתרונות ושלוש תועלות. ספר כזה, שמכונה גם ספר אלקטרוני, הוא בשורה גדולה למוציאים לאור, אשר הפורמט מאפשר להם להוציא לאור טקסטים מגוונים, לרבות קצרים. העדר הצורך בכריכת הספר מקלה על העלאתו לאוויר גם כשהטקסט מצומצם. היתרון השני הוא שספר דיגיטלי מאפשר לכותבים בלתי ידועים, אשר, כצפוי וכמשוער, יתקשו להוציא לאור את ספריהם באחת מהוצאות הספרים הגדולות והממוסדות, זוכים להזדמנות מצוינת באמצעות הפורמט החדש: הם יכולים להיחשף בפני קהל קוראים גדול ומגוון. יתרון שלישי הוא שהקוראים נהנים מהאפשרות לשנות את הגופן, להגדיל את האותיות, לשתף בחוויית הקריאה און ליין ברשתות החברתיות ויכולים לקרוא בכל מקום ובכל זמן הנוחים להם מבלי לשאת עמם ספר פיזי.