5 טיפים לשיפור איכות החיים

מרגישים חסרי אנרגיות? אין לכם מוטיבציה לקום בבוקר ולהתחיל עוד יום עבודה? מצב הרוח שלכם משתנה באופן קיצוני, וכל דבר קטן מצליח לעצבן אתכם? היקום כנראה מנסה לתת לכם סטירת לחי, ולאותת לכם שאתם זקוקים לשינוי בחיים. במיוחד בשבילכם, כל אלו המרגישים שהם תקועים במקום, ליקטנו 5 טיפים מנצחים שיסייעו לכם לחולל את השינוי שלו אתם זקוקים כדי להרגיש רעננים יותר ומלאי חיים.

על ניקוי הגוף, חשיבה חיובית, שינוי בחיים ומה שביניהם

  1. לפני שאתם פותחים את העיתון, ולפני שאתם שותים את הקפה של הבוקר או מכינים סנדוויצ'ים לילדים, התחילו את הבוקר דבר ראשון (על קיבה ריקה) ב"ניקוי מערכות" באמצעות שתייה של כפית שמן זית המעורבבת עם לימון סחוט ומים חמים. שמן זית ולימון קוטלים תאים סרטניים, מסככים את מערכות הגוף ומעוררים תנועה של המעי הגס.
  2. התחיל לעשות מדיטציה. זו הדרך הטובה ביותר להתנתק, ולו לזמן קצר ביותר, מהעומס והלחץ שבחוץ, להיכנס פנימה, להרגיש את הגוף ולהתחבר לעצמינו חרף כל הסחות הדעת והגירויים שמסביב. 15 דקות מדיטציה מידי יום במשך תקופה ארוכה יכולות לתרום במידה רבה להשגת איזון נפשי ופנימי.
  3. חשבו חיובי! למחשבות שלנו יש כוח אנרגטי, שיכול להשפיע על הגוף פיזי. לכן, חשיבה חיובית יכולה להיטיב עם הבריאות שלנו, ואם אכן נפש בריא וגוף בריא הולכים יחד, כפי שטען הרמב"ם, הרי שבריאות הגוף תסייע לשמור גם על איזון רגשי-נפשי. חשיבה חיובית ושינוי בחיים דורשות תרגול, אך אם תקפידו להתאמן העבודה תהיה מתגמלת ביותר!
  4. עבדו על הנשימה שלכם. מחקרים רבים מראים כי בני האדם מאבדים משנה לשנה אחוז נוסף מקיבולת הריאות שלהם בשל נשימה לקויה. נשימה שנסגרת מייצרת חסימות אנרגטיות, שבתורן מובילות לכאב ולמחלות בגוף הפיזי. עבודה על הנשימה או תרגילי ריברסינג (נשימה מעגלית) יכולים להשיב לכם את כל האיכויות הנשימתיות שאבדו לאורך השנים, לסייע לכם לשחרר רגשות מודחקים ולהרגיש, שאתם חיים יותר ומלאי אנרגיה וסיפוק.

תעשו את מה שאתם אוהבים לעשות!

לא משנה כמה אתם עמוסים ועד כמה היום שלכם הוא מטורף, פנו לכם כמה שעות במהלך השבוע שהן שלכם בלבד, ושבמהלכן אתם עושים את מה שעושה לכם טוב. בין אם מדובר בנגינה, בציור או בקריאת ספר- כאשר תצליחו למצוא זמן לעצמכם ולמה שאתם אוהבים לעשות, אתם תרגישו פחות מתוסכלים ויותר פנויים ונגישים לדברים אחרים, שאתם "חייבים" לעשות.

Speak Your Mind

*