בשעה טובה: כך תמצאו מתנה מקורית ליולדת

הענקת מתנה לאם הטרייה היא דרך לפנק אותה, להתרגש איתה, לשמוח בשמחתה ולחלוק איתה רגעים חשובים בחייה. אם אתם מחפשים מתנות מקוריות במיוחד ליולדת, ולא רוצים להעניק לה שי שגרתי ובנאלי, קבלו מספר רעיונות שיציידו אתכם בהשראה, ושיעזרו לכם לבחור מתנה מיוחדת.       

מתנות מקוריות ליולדת: כמה רעיונות

  1. נסו קצת לצאת מהקופסא, ואל תהיו מקובעים על האפשרויות המוכרות. זר פרחים, בונבוניירת שוקולד, בלונים צבעוניים או מוצרים לתינוק- כל אלה הן מתנות שגרתיות, נפוצות ובנאליות. נסו ללכת על אופציות פחות שגרתיות, ולשמח את היולדת באמצעות מתנה, שהיא וודאי לא תחשוב לקנות לעצמה. מסאג' מפנק, ספר שהיא כבר הרבה זמן מדברת עליו אותו היא תוכל לקרוא בדקות הפנויות שתצליח למצוא לעצמה או דיסק עם מוזיקה מרגיעה ומענגת – אלו הן רק כמה דוגמאות למתנות יוצאות דופן ומיוחדות.
  2. מתנה מקורית היא לא בהכרח מתנה שנקנית בכסף. זו יכולה להיות מתנה שיצרתם, שהכנתם במו-ידיכם, שהשקעתם בה זמן ושעיצבתם אותה בעצמכם. קולאז' תמונות מדליק שלכם עם היולדת, ברכה במימדי ענק או ערכה לאם הטרייה הכוללת חפצים אישיים שלכם, שיכולים להיות לה לעזר בתקופת ההסתגלות לשינוי המרגש שהיא עוברת – כל אלה יכולים לשמח ולרגש לא פחות, אם לא יותר, ממתנה שנרכשה בכסף.
  3. קנו מתנה ששזור בה, באופן מעוצב ומיוחד, תאריך הלידה של הז
    עטוט, שהוא גם התאריך בו הפכה היולדת לאם. קופסת זכרונות מעץ עליה מודבקים פרטי הלידה, כולל התאריך בו היא התרחשה, תעודת לידה מעוצבת על גבי קופסא או מודפסת על נייר איכותי או תמונה ממוסגרת בה משולבים אירועי יום הלידה בישראל ובעולם – מתנות בהן שזור תאריך הלידה של האם, שהוא תאריך יום ההולדת של התינוק, ושמשולבים בהן תאריכים משמעותיים נוספים שאירעו באותו יום הן דרך מקורית להפתיע את האם הטרייה, ולרגש אותה באמצעות תיעוד של אחד מציוני הדרך החשובים בחייה.

מתנות קצת פחות מקוריות אבל בהחלט פרקטיות ושימושיות

  1. מתנות פרקטיות הן עוד דרך לשמח את היולדת, גם אם הן לא יוצאות דופן מבחינה רעיונית. אומנם מדובר באפשרות קצת פחות מקורית והרבה יותר שכיחה, אך מתנה שימושית שתשרת את היולדת, כמו תיק, שמיכה, עגלה וצעצוע לתינוק או בגד חדש עבור האם, שיאפשר לה לעבות את המלתחה, עכשיו שהיא חוזרת למידותיה המקוריות, וודאי יחממו לה את הלב ויגרמו לה להרגיש שחשבתם עליה ושאיכפת לכם ממנה.

 

Speak Your Mind

*