ניצול מקסימאלי של שטח הגינה באמצעות ריהוט גינה

כאשר מדובר על עיצוב הגינה, יש למצוא את האיזון המושלם עבורכם. איזון בין דברים שנמצאים בגינה לבין שטחים פתוחים וצמחייה, איזון בין השימושיות של הגינה לאסתטיקה שלה (הם לא חייבים להתנגש כמובן). חלק מהותי ממציאת האיזון הזה, מעיצוב הגינה המושלמת שלכם וגם מניצול מושכל ומקסימאלי של שטח הגינה מקורו בבחירה נכונה של ריהוט גינה – הפריטים המעוצבים, האסתטיים והשימושיים שמאפשרים לכם לארח וליהנות בגינה שלכם.   

רהיטים לגינה מכסים כיום עולם ומלואו של אפשרויות, מבחינת חומרים, סגנונות, גדלים, שילובים אסתטיים וכיוצא באלה. באמת אפשר למצוא את הריהוט המושלם והאופטימאלי לפי טעם אישי, צרכים לוגיסטיים, מגבלות מקום וכן הלאה. ריכזנו עבורכם את הפרטים והטיפים שעליכם להכיר על מנת ליישם ניצול מקסימאלי של שטח הגינה באמצעות בחירת רהיטי גן מתאימים. כמובן שמעבר לשיקולים פרקטיים ותקציביים, עליכם לקחת בחשבון בבחירת ריהוט גינה גם את הסגנון האסתטי של הרהיטים שאתם רוצים ואת חומר הגלם המתאים לכם, בחרו רהיטים המשתלבים עם מראה הבית והצמחייה בגינה.

ריהוט גן לגינות קטנות

גינות קטנות הינן מאתגרות מבחינות רבות, בעיקר כאשר מדובר על הצבת רהיטים לאירוח ושימושיות שוטפת לש הגינה. אלו גינות בדירות קטנות, גינות קטנות בבתים פרטיים קטנים, גינות גג וגינות במרפסת למשל. הסוד הוא לבחור רהיטי גינה חכמים וחסכוניים במקום, אך כאלו שעדיין נראים מעולה ומספקים עמידות ואמינות – למשל חלק מקווי המוצרים של חברת כתר פלסטיק הישראלית עונים בדיוק על הגדרות אלו. מבחינת בחירה נכונה של רהיטים לגינה קטנה, רצוי להציב את הרהיטים השונים מסביב למתחם ולא במרכזו, כך נוצר חלל גדול יותר במרכז הגינה ונוח יותר לארח ולשהות בגינה.

לגינה קטנה תוכלו לבחור רהיטים צרים וגבוהים יותר ורצוי שלא לבחור בשולחן קפה או אוכל גדול אלא בפתרונות קומפקטיים יותר.

ניצול מקסימאלי של השטח בגינות גדולות יותר

ככל שהגינה גדולה יותר, כך אפשרויות האירוח והשימוש בה גוברות וכך גם האפשרויות מבחינת צמחייה ומרכיבים אסתטיים נוספים. לניצול שטח מקסימאלי ויעיל ביותר, שלא יפגע ביופי הטבעי של הגינה שלכם, הציבו ריהוט גן בשטחים הפתוחים והריקים יותר של הגינה. כך באזור הפרגולה וצמוד לבית תוכלו להציב שולחן אוכל ומערכת כיסאות – מערכת של כתר פלסטיק למשל מאפשרת לקבל מוצר איכותי, חזק ומעוצב במחיר נוח בגלל השימוש בפלסטיק כחומר גלם.

באזורים ירוקים ופתוחים אחרים בגינה נסו להציב מערכת ישיבה אינטימית ונמוכה יותר, למשל כורסאות או כיסאות נמוכים עם שולחן קפה חיצוני. נדנדה היא פיתרון אלגנטי ומהנה במיוחד אם יש לכם פינה מתאימה בגינה.

Speak Your Mind

*