מועדון צרכנות- מועדון הלקוחות של העסקים

כלקוחות כולנו מכירים כבר את השיטה בה אנו חברי מועדון לקוחות של עסק מסויים וכך אנו צוברים נקודות, מקבלים הטבות, ונמצאים בקשר רציף עם העסק במייל או בנייד ומקבלים עדכונים אודות מבצעים חמים במיוחד. שיטה זו של קשר מול עסק ולקוח היא ותיקה. היום לא רק רשתות מבוססות בקנה מידה ארצי מקימות מועדון אלא גם עסקים קטנים יותר אשר מעוניינים לצבור קהל לקוחות נאמן ולמתג עצמם ככאלה שיכולים להיטיב עם לקוחותיהם ולפנק אותם. לאותן הטבות שעסק מבטיח ללקוחותיו צריך להיות בסיס כלכלי כלשהו על מנת שלא יפסיד מכך כספים. הפתרון לכך הוא מועדון צרכנות.

מהו מועדון צרכנות?

מועדון צרכנות הוא למעשה סוג של מועדון לקוחות, אולם כאן הלקוחות הם עסקים קטנים ובינוניים המתאגדים תחת קורת גג אחת. עסקים גדולים מצליחים בקלות יחסית להשיג לעצמם הסכמים משתלמים עם חברות שונות בשוק. כך הם יכולים לפתוח במבצעים רחבי היקף, קמפיינים שיפרסמו מוצרים חדשים או את אותם מבצעים וגם להיטיב יותר עם עובדיהם. באמצעות הסכמי רכש משתלמים הם יכולים להעניק לעובדיהם רכב, סמארטפון ועוד. כעת גם לעסקים קטנים ובינוניים יש את ההזדמנות ליישר קו מול אותם עסקים גדולים. בעזרת המועדון הם מתאגדים כביכול לעסק אחד גדול אשר צובר כוח רב ומצליח אף הוא להשיג הסכמים דומים ולהוזיל עלויות מספקים. הם מקבלים הטבות הדומות לאלה שמקבלים הרוכשים דירה או כל מוצר אחר ברכישה קבוצתית.

למתג את העסק גבוה יותר

הן פתיחת מועדון ללקוחות העסק והן חברותו של העסק במועדון המיועד לעסקים כמוהו ימתג אותו גבוה יותר ויעלה את הרף. כך ייפתח לפני העסק חלון של הזדמנויות לרכוש מוצרים נוספים, לגדול ולצמוח, לפנק יותר את העובדים שלו אשר ללא ספק באמצעות מוטיבציה גבוהה ואנרגיות חיוביות מגדילים אף הם את רווחיו של העסק. זהו למעשה מעגל שבסופו של דבר לאחר ההטבות עם כל הגורמים- הלקוחות והעובדים יראה בעל העסק כיצד הכל חוזר אליו בחזרה והעסק רק יצמח מכך.

איגוד הוא כוח

באמצעות מועדון, בעל עסק שחש עד כה חלש ושצריך קודם כל לעסוק בענייני הישרדות ולהשאיר את הראש מעל המים, ירגיש כיצד הוא מתחזק. הקשרים עם עסקים נוספים דרך המועדון, התחושה עבור בעל העסק שהוא לא לבד תביא להתחזקות העסקים הבינוניים והקטנים החשובים כל כך לשיפור הכלכלה.

Speak Your Mind

*