סדנאות העצמה אישית – כל מה שכדאי לדעת עליהן

המודעות הרבה לצורך בהעצמה אישית ובמימוש עצמי הולידו לא מעט סדנאות, המציעות מבחר של כלים המסייעים לנו בכך. סדנאות העצמה אישית מציעות כלים מסוגים שונים, המביאים לתוצאות מצוינות, כמו שיפור ביטחון עצמי, תחושה אישית טובה יותר וכמובן גם מימוש עצמי. למי מיועדות סדנאות אלו ומה הן כוללות, במסגרתן? על כך ועוד, במאמר הבא.

למי מתאימות סדנאות אלו

סדנאות העצמה אישית מתאימות הן לנשים והן לגברים המוצאים עצמם בצומת דרכים, ובעיקר בתחושה של חוסר סיפוק. ישנם לא מעט מצבים בחיים בהם חשים תחושה של חוסר מימוש עצמי או חוסר ביטחון. סדנאות העצמה אלו מספקות כלים רבים העוזרים להתמודד עם תקופות לא פשוטות אלו ומעודדים את המשתתפים להצליח ולהעז יותר. כלי שיפור ביטחון עצמי מאפשרים למשתתפים לחזק את הביטחון, לבנות אותו ולגלות את התכונות הרבות ששכחו. את כל זאת עושים באמצעות תרגול, הפעלות וגם משחקי תפקידים שונים, המועברים על ידי מדריכים מקצועיים, המתמחים בתחום. סדנאות העצמה אלו יכולות להיות סדנאות בנות יום אחד או בנות מספר מפגשים שונים. הן יכולות להתאים לקבוצה של עובדים, לחברים, לזוגות ולכל אחד שרוצה ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר ולממש את עצמו.

מה הן מציעות

סדנאות ההעצמה מאפשרות למשתתפים לבחון את חייהם ולגלות בעצמם כוחות שלא ידעו על קיומם קודם לכן. בנוסף, הן מציעות כלים חשובים שבהם ניתן להיעזר במקרים של קושי והתלבטויות. סדנאות אלו מותאמות באופן מלא אל המשתתפים וכוללות את השלבים השונים הנדרשים כדי להשתפר ולהתפתח. ההעצמה איננה מתרחשת בין יום. יש לתרגל את החשיבה הנדרשת לשם כך וגם את הכלים השונים המסייעים בכך. נדרשת לזה סבלנות רבה ובעיקר גם אמונה. שיפור ביטחון עצמי, כלים שניתן להשתמש בהם בחיי היום יום וגם תובנות חדשות, כל אלה מוצעים במסגרתן של סדנאות העצמה אישית ומאפשרים לכל אחד מהמשתתפים לבחור בדרך חדשה וטובה יותר.

חשוב לדעת

מכיוון שמוצעות כיום לא מעט סדנאות בתחום זה, חשוב לבחון אותן בקפידה על מנת להפיק מהן את המרב. כדאי לבדוק מי הוא הצוות המעביר את הסדנא, מהו הניסיון והרקע שלו בתחום וגם מה הם התכנים הנלמדים במסגרתה. מומלץ לפנות אל חברים שהשתתפו בעבר בסדנאות כאלו ולשאול אותם האם נהנו והיו מרוצים מהאופן שבו הועברה הסדנא וכמובן מתוצאותיה. קבלת המלצות יכולה לעזור לבחור את הסדנא המתאימה ביותר, כזו שתוכל לסייע ולספק את הפתרונות השונים שלהם זקוקים.

Speak Your Mind

*